تعدیل نیرو در لوسید موتورز جهت ساده سازی امور انجام شد

بهروز فیض
0

 شرکت لوسید موتورز اعلام کرد که ۱۸ درصد از نیروی کار خود، معادل حدود هزار و ۵۰۰ نفر را تعدیل می‌کند. این تصمیم تنها چهار ماه پس از آن گرفته شده که این خودروساز برقی ۱۲ درصد از کارکنان خود را اخراج کرده بود. این شرکت همچنین روز دوشنبه اعلام کرد شیفت دوم تولید خودروهای برقی در کارخانه خود در شهر کاسا گراند ایالت آریزونا را حذف کرده است.



لوسید اعلام کرد این اقدامات بخشی از برنامه مدیرعامل جدید شرکت، سیلویو ناپولی، برای ساده‌سازی ساختار شرکت، بهبود اجرای برنامه‌ها و افزایش توان رقابتی آن در بلندمدت است. این تعدیل نیرو در شرایطی انجام می‌شود که بازار خودروهای برقی در آمریکا با کاهش تقاضا روبه‌رو شده و بسیاری از خودروسازان بزرگ نیز برخی مدل‌های برقی را از برنامه‌های تولید خود کنار گذاشته‌اند.

مارک وینترهوف که بیش از یک سال به عنوان مدیرعامل موقت فعالیت می‌کرد تا ناپولی این سمت را بر عهده بگیرد، از شرکت جدا شده است. پیش‌تر وینترهوف، ناپولی و خود شرکت اعلام کرده بودند که او پس از کناره‌گیری از سمت مدیرعامل موقت، به عنوان مدیر ارشد عملیات به کار خود ادامه خواهد داد. با این حال، لوسید در یک گزارش رسمی اعلام کرده که این سمت به طور کامل حذف شده است.

این دور جدید تعدیل نیرو در حالی انجام می‌شود که لوسید موتورز خود را برای عرضه نخستین خودروی تولید انبوه خود با نام «لوسید کاسموس» در اواخر سال جاری آماده می‌کند. این شاسی‌بلند برقی قرار است با قیمتی کمتر از ۵۰ هزار دلار عرضه شود و به گفته شرکت، می‌تواند مسیر دستیابی لوسید به سودآوری را هموار کند.

برچسب ها

ارسال یک نظر

0 نظرات

ارسال یک نظر (0)
3/related/default