افزایش قیمت محصولات Xbox

بهروز فیض
0

 تنها چند ساعت پس از آنکه اپل از افزایش قیمت محصولات سخت‌افزاری خود خبر داد، مایکروسافت نیز اعلام کرد قیمت کنسول‌های بازی ایکس‌باکس را افزایش می‌دهد. این شرکت همچنین از توقف تولید مدل ۲ ترابایتی این کنسول خبر داد.



مایکروسافت اعلام کرد از اول اوت، قیمت کنسول‌های ایکس‌باکس در سراسر جهان افزایش خواهد یافت. بر این اساس، قیمت مدل‌های ۵۱۲ گیگابایتی ۱۰۰ دلار و مدل‌های یک ترابایتی ۱۵۰ دلار بیشتر می‌شود.

بر اساس قیمت‌های جدید، ایکس‌باکس سری S با حافظه ۵۱۲ گیگابایت از ۳۹۹ دلار به ۴۹۹ دلار، مدل یک ترابایتی همین کنسول از ۴۴۹ دلار به ۵۹۹ دلار، ایکس‌باکس سری X نسخه دیجیتال با حافظه یک ترابایت از ۵۹۹ دلار به ۷۵۰ دلار و نسخه مجهز به درایو دیسک از ۶۴۹ دلار به ۸۰۰ دلار افزایش قیمت خواهند داشت.

مایکروسافت اعلام کرد این افزایش قیمت به دلیل رشد هزینه حافظه و تجهیزات ذخیره‌سازی مورد استفاده در کنسول‌ها است و هزینه این قطعات اکنون بیش از دو و نیم برابر گذشته شده است. این شرکت همچنین هشدار داد که قیمت این قطعات ممکن است تا پاییز سال ۲۰۲۷ دو برابر دیگر افزایش یابد. این تصمیم کمتر از یک سال پس از افزایش قیمت کنسول‌های ایکس‌باکس در بازار آمریکا، در ماه اکتبر سال گذشته، اتخاذ شده است.

برچسب ها

ارسال یک نظر

0 نظرات

ارسال یک نظر (0)
3/related/default