ترندهای اصلی نمایشگاه CES 2024


 

نمایشگاه CES لاس وگاس ، در طی یک هفته برگزاری کلی محصول جدید و برنامه های آتی شرکت ها را معرفی کرد. از این نمایشگاه می توان ترند محصولات جدید را مشخص کرد. در این پست یک سری از نکات مهم و ترندهای امسال را بررسی می کنیم.



اولین و مهم ترین بخش ، دیوایس های قابل حمل گیمینگ ویندوزی هستند که با استیم دک در سالهای دور شروع شدند ولی در نمایشگاه CES امسال شاهد به بلوغ رسیدن این محصولات بودیم. خصوصا محصول جدید MSI Claw که یک سروگردن از رقبا بالاتر ایستاده است. 



دومین موضوع ترند در نمایشگاه CES 2024 تلویزیون های شفاف یا transparent بود. هم الجی و هم سامسونگ جدیدترین محصولات  see-through خود را نمایش دادند. درست است که این محصولات بسیار گران قیمت هستند ولی مسیر آینده تلویزیون ها را نمایش می دهد که مسیر جالبی است. 



یکی  از بخش هایی که خیلی بروز رسانی و نوآوری ندارد، مبلمان و صندلی است! فرض کنید Razer یک صندلی گیمینگ معرفی کرده که هپتیک فیدبک دارد! یک اورهال اساسی در بخش صندلی های گیمینگ اتفاق افتاده است. حالا اگر در بازی صحنه اکشنی مشاهده کنید تاثیرش را روی بدن خواهید دید. 

ترند آخر محصولات سلامت محور بودند، پرچم دار این محصولات، سری محصولات جدید Garmin بود که بسیار ساده و کارآمد طراحی شدند. به جای بسته شدن به مچ ، به لباس و کمر ورزشکار متصل می شوند و کلی پارامتر را اندازه گیری می کنند. 

یک مورد دیگر هم در مدت برگزاری این نمایشگاه اتفاق افتاد و آن هم مشخص شدن نسخه نهایی ویژن پرو اپل بود که بار دیگر به اپل این امکان را داد بدون حضور در CES همه خبرها را برای خود کند. عینک واقعیت افزوده ویژن پرو با قیمت سرسام آورش بزودی عرضه می شود ولی خیالتان راحت باشد که در حد یک محصول برای دیدن محتویات سرگرم کننده با قیمت بالاست و هنوز خود اپل هم برای ویژن پرو ایده منحصر بفردی ندارد. 

ارسال یک نظر

0 نظرات