نرخ ثبت دامنه بین الملل کاهش پیدا کرده است


 

اینکه کسب و کارهای موفق در سوشال مدیا فعالیت دارند بر کسی پوشیده نیست ولی اینکه یک کسب و کار موفق ، فقط به داشتن یک حساب در یک سوشال مدیا بسنده می کند پدیده جدیدی است. قبلا این موضوع در ایران به دلیل هزینه های بالای داشتن یک وبسایت منطقی به نظر می رسید ولی اینطور که پیداست در سایر نقاط دنیا نیز ، کسب و کارها و افراد به همین سمت می روند. 

مهم ترین ویژگی یک ابزار در سوشال مدیا این است که شما دغدغه تمدید کردن هیچ تعهدی را ندارید. فضای نامحدودی در استفاده از سوشال مدیا در اختیار شماست ، حالا این مدیا می خواهد اینستاگرام باشد یا اینکه یوتیوب ، فرقی ندارد. 

سال گذشته  گوگل کسب و کار دامنه خود را به برند Squarespace فروخت. حالا این برند اعلام کرده که روند کاهشی که گوگل آن را دیده بود و سر همین موضوع کسب و کار ثبت دامنه اش را فروخته بود ادامه دار شده است. 

این موضوع ارزش هرچه بیشتر سوشال مدیا در نظر عموم را نمایش می دهد. فقط برندهای بزرگ که احتمالا نسل به نسل منتقل خواهند شد به دنبال بنا کردن وبسایت و پایگاه های مستقل هستند. عموم برای اینکه اثری از خود در فضای مجازی به جا بگذارند به سمت سوشال مدیا روی می آورند. 

ارسال یک نظر

0 نظرات