چطور یک سایت با فضای نامحدود رایگان داشته باشم؟



 اینکه بتوانید به صورت نامحدود عکس بارگزاری کنید یا اینکه ویدئو در یک سایت آپلود کنید و پهنای باندی به وسعت اینترنت داشته باشید چیزی محال به نظر می رسد ولی یک راه حل ساده برای آن وجود دارد که شاید برای شما جالب باشد. این راه حل به این دلیل که این روزها دیگر همه دارای یک VPN هستند بسیار مناسب است. 

گوگل دو سرویس مناسب کسب و کارهای ساده برای معرفی خدمات خود دارد که از هر لحاظ نامحدود هستند. گوگل سایت و بلاگر که هر دو در ایران فیلتر هستند. بلاگر گوگل هم از بلاگ نویسی پشتیبانی می کند و هم اینکه می توانید دامنه اختصاصی به آن اضافه کنید. فضای تصاویر شما نامحدود است، فضای ارسال ویدئو هم نامحدود است. همچنین در سال های اخیر امکانات گسترده ای از جمله پشتیبانی از صفحات ثابت به آن اضافه شده است که با کمی خلاقیت می توان به کمک آن یک سایت خوب برای انجام امور مختلف ایجاد کرد.

برای شروع بایستی شما وارد سایت Blogger.com شوید. بعد از اینکه با حساب کاربری خود در آن لاگین کردید می توانید یک آدرس رایگان به صورت ساب دامنه در دامنه blogspot.com داشته باشید که با یک ترفند ساده می توانید دامنه .com یا هر دامنه بین المللی دیگری را به بلاگ خود متصل کنید. 

ارسال یک نظر

0 نظرات