معرفی VPN های رایگان و مطمئن مناسب ایرانیان



 در تاریخی که این پست منتشر می شود حدود یک ماهی می شود که اینترنت ایران دچار قطعی گسترده و از کار افتادن VPN های مختلف است. اینستاگرام و واتساپ به عنوان دو ابزار مهم ارتباطات در ایران فیلتر شده اند و کم شدن پهنای باند اینترنت بین الملل باعث شده که دسترسی به اینترنت و گردش اطلاعات آزاد با سختی هرچه بیشتری انجام شود. در این پست چند فیلتر شکن و پروتکل های مناسب برای استفاده در انواع اینترنت در ایران را با هم بررسی می کنیم.

گزینه نخست - Windscribe



اولین گزینه Windscribe است. این VPN در نسخه رایگان تا 16 گیگابایت ترافیک ماهیانه رایگان در اختیار کاربر قرار میدهد. فکر کنم در ثبت نام اولیه 5 گیگابایت ترافیک رایگان دارد ولی می توانید با توییت کردن درباره Windscribe ، دعوت از دوستان و از این قبیل کارها تا 16 گیگابایت دیتا بدست آورید. پروتکل Stealth در این VPN در کشور ایران روی همه اپراتورها و اینترنت های ثابت ، به خوبی وصل و کار می کند.


گزینه دوم - Proton VPN



دومین گزینه پیشنهادی پروتون VPN است. این فیلتر شکن محدودیت حجمی ندارد ولی تعداد لوکیشن های رایگان آن محدود به سه کشور ژاپن ، هلند و آمریکاست. در حالت قطعی صد در صدی روی لوکیشن ژاپن که متاسفانه همیشه هم پر است، با پروتکل Stealth سریع کانکت می شود. در حالت عادی با پروتکل UDP روی سرورهای هلند که خلوت هم هستند می توانید از این VPN استفاده کنید. 


گزینه سوم - Psiphon

سایفون ، یار قدیمی ایرانیان بوده است. به کمک سایفون می توانید در ساعاتی که قطعی 100 درصدی نیست، به فروشگاه گوگل دسترسی داشته باشید تا فیلترشکن های بالا را دانلود و داخلشان لاگین کنید. معضل اصلی همین است که بعد از دانلود فیلتر شکن های بالا، بتوانید در آن ها لاگین کنید. بعد از لاگین می توانید دیگر سایفون را فراموش کنید. برای دریافت سایفون کافیست یک ایمیل خالی به get@psiphon3.com ارسال کنید. درجا برای شما لینک های دانلود ارسال می شود. 


ارسال یک نظر

0 نظرات